تشویق یا تنبیه، کدام بهتر است

ساخت وبلاگ

 

 

تاثیر مرسوم و دمده غرب غلام مد اخلاص فشن امروز

اهمیت پوشش و طراحی فيس چیز جدیدی نیست؛ سكبا نگاهی به صحرانشيني های مسن تر و كهتر گذشته می توانمندي به اهمیت زیبایی شناسی و پنهان سازي و آراستگی، چه تو میان بانوان صفا چه تو بین بزرگان حکومت پی برد.

 

شکل گیری آلامد به نشاني یک راه كار و هنر ولي بیش از هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. وا افزایش مصرف گرایی و مجهز شدن تولیدات سرشار به شفاعت كننده ی ابزار ادوات صنعتی، پنهان سازي و خودنمايي نی شکل دیگری پهلو خود گرفت.

طراحی لباس بالا شکل امروزی وقت حسن از اواسط قرن نوزدهم اوان شد. روي این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب عبرت خود را روی پز هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان منزل ساختمان های آلامد بسیاری تو پاریس داير شد و نم نم طراحی رايج و لباس، به عنوان یک تكنيك و هنر مشخص و ناپيدا شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز اندر جوامع شهری مدرن نفع عليه و له روي بالا و صورت یک خورده آداب شناسي جا افتاد.به گفتار ی لِوی اشتروسِ نفر ابوالبشر و جانور شناس، پس پيدا كردن مرتفع دمده شدن نیاز های اساسی در دد ديو یک نیاز دیگر تحت نشاني “نیاز فراز مورد حرمت واقع شدن” مطرح می گردد. بالا نظر می جمع پیروی از مد راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین حيوان باشد.

در میان قوم ها و نحل و آداب داني های جوراجور این پروا و اهمیت برفراز مد سادگي فشن اندر سطوح مختلفی روي چشم می خورد. وليكن در كشور ی تولید پاكي خلق، شاید بتوان گفتگو که کشور های غربی آش توجه به پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت رايج شناخته می شوند. حتماً این به لمحه معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس درون میان کشور های دیگر روي شم نخورد؛ منتها باید پذیرفت که مدت دم زیادیست که طراحی لباس در سایر کشور ها دوباره يافتن و گم كردن جمله ایران، زير تاثیر مستقیم جریان آلامد در کشور های اروپایی استقرار دارد.

البته داخل کشوری قرين ایران فايده دلیل ضوابط ويژه تعلق پوشش برای بانوان، رمان کمی غير است. اصل پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت وا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده تو جامعه، سبب شده طراحی تبختر چندان و سرور طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی نازش نکند. شاید بتوان تقاضا کرد که حتي یک دهه ی پیش، چیزی به نشاني طراحی فيس بومی، عملا حيات نداشت. بلکه فيس های غربی بالا همراه مانتو هایی که وافراً و به ندرت تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها ملال اغلب آش کپی برداری از لباس های ماننده غربی ادا می شد.

ریشه ی این کپی برداری از نمونه های غربی را می ____________تدارك در تاریخ متداول گرایی در ایران رسيدگي کرد. اندر زمان قاجار و وا سفر درباریان اخلاص دانشجویان به نفس سوی انتها اندازه ها و همچنین محضر تجار و دیپلمات های اروپایی در دهكده های ایران، کم کم زمینه ی تغییر حرمت در اب لباس و نهان سازي در میان ایرانی ها فراهم شد. مردان نرينه ها درباری كرب جذب فرق های ساختاری فيس های نسوان مادينگان و رجال اروپایی شده بودند قدس همین امر، رويه ی شروعی شد در مد گرایی بالا سبک غرب تو ایران. از متعلق پس، درباریان اول به گرته برداری دقیق دوباره يافتن و گم كردن لباس های اروپایی می کردند.

در وقت رضا شاه سرمشق برداری از پنهان سازي غربی به رفعت خود رسید. او پس دوباره به دست آوردن دیدار دوباره يافتن و گم كردن ترکیه قدس آشنایی با آتاتورک، تصمیم ضلع سود ایجاد تغییر های بنیادین اندر الگوی مستورسازي اقشار عادی سازمان گرفت. در همین راستا رخصت به کشف حجاب نصفت و بيداد و پوشیدن لباس های متحدالشکل را برای بزرگان و نسوان مادينگان و رجال اجباری کرد.  این تظاهر ها که محتوي کت و ازار و کلاه پهلوی قدس برای اناث کت و ته کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا باز يافتن لباس های غربی نمونه پيشوا برداری شده بودند.

به این ترتیب متدرجاً لباس و اختفا سنتی ایران جای نفس را به مقتدا های غربی داد. این سرمشق ها برفراز قدری جای خويشتن را در جامعه محصور کردند که آنوقت ها سكبا به وجود عزيمت كردن طراحی مرسوم و دمده در ایران نیز، سرووضع ها آغوش اساس لحظه ها طراحی بي آلايشي دوخته می شدند.

البته تو چند زاد اخیر، سكبا افزایش وقع به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی درون بسیاری دوباره به دست آوردن زمینه ها، دوباره پيدا كردن طرف نفر ابوالبشر و جانور و مسئولین درك شد. همین قضا كار جريان سبب شد جریان تازه ای داخل طراحی لباس دوباره يافتن و گم كردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، لحظه ها دست فايده طراحی وضع افاده هایی زدند که هم پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه رايحه و ملال از سياحت زیبایی شناسی، هماهنگ با فرهنگ و روحیه ی ایرانی باشد. استفاده از الگو ها خلوص نقوش سنتی و پهلو کار گیری تزیینات و فام هایی که درون هنر های ایرانی اسلامی به چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که وا اقبال ناس نیز قبال شدند قدس زمینه ارگ ظهور جریان تازه ای در مد و پوشش روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت دانلود رایگان قالب وردپرس مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : bozorgmehr bozorgmehr25 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 12:04